02 augustus, 2010

Gusto

Volgens mij schreef ik al eerder over GUSTO, het (goedkopere) broertje van een andere favoriet - Oliva.

We aten er gisteren weer eens en weer was ik aangenaam verrast. Ze koken from scratch en dat proef je.
De porties zijn goed, de ambiance is prettig, de bediening is uitstekend en ja........het eten is voortreffelijk.
Prijs-kwaliteit vind ik zeer fair.

Het enige nadeel is dat je niet kunt reserveren. Nu hoop ik dat daar verandering in komt na de verbouwing c.q. uitbreiding.

We moesten gisteren niet alleen een uur wachten op een tafel, ook werd het een lange zit. Er was te weinig personeel (een probleem waar niet alleen Gusto mee kampt), dat zich overigens uit de naad liep en heel vriendelijk en hulpvaardig was.

Het aangeboden ijsje (ook homemade) was een heerlijke tegemoetkoming.

Gusto is en blijft een top-tip.
***************************************************************

Geen opmerkingen: