27 november, 2010

Kerstkaarten


Weet u nog wat dat zijn? Kerstkaarten.

Ik ga ze toch weer versturen - al twijfel ik nog of ik mijn jaarlijkse kerstbrief erbij zal doen. Iedereen leest over ons wel en wee op Vertelsels, denk ik dan.
Misschien moet ik er een verwijzing bij doen. Zo van - zie http://vert-el-sels.blogspot.com/
Zullen ze vast erg op prijs stellen, onze vrienden - vooral in Amerika.

Maar ik gun TNT mijn bundeltje kerstkaarten.
Vandaag kocht ik bij de (altijd uitgestorven) shop - aan het Weena kerstzegels. Omdat ik een pakketje van dertig kocht kreeg ik er een agenda bij.

Vorig jaar ben ik die voor het eerst gaan gebruiken. Ze zijn niet mooi, maar wel functioneel.
Het spaart mijn echtgenoot weer een sinterklaascadeau uit. Want een agenda staat ieder jaar op mijn verlanglijstje.

Het eerste wat ik doe is de reclame uit die TNT-agenda scheuren.
Tot mijn verbazing zat er dit jaar geen reclametroep in, maar briefkaarten. Aardige briefkaarten, die ik zeker zal bewaren bij de enorme verzameling briefpapier en (ver)wenskaarten.

Wat een goed idee van TNT - briefkaarten in de gratis agenda.

Daarmee voorziet ze in haar eigen behoefte.
*********************************************

Geen opmerkingen: