25 juli, 2009

Blootsingel


Afgelopen week werd een Winsummer billenfotograaf opgepakt. Een aanrander, zo meldde de Telegraaf.
De man zou in Groningen en omstreken vrouwen van achter - en onder gekiekt hebben.
------
Deze billenfreak zou zich vandaag in het "Billen & Borstenparadijs" gewaand zou hebben.
------
Nadat ik de renners had zien afzien op de Mont Ventoux, heb ik mijzelf tussen de deinende massa gewaagd - met fototoestel. Over afzien gesproken. Soms draaide ik mij beschaamd om, terwijl ik toch allesbehalve preuts ben. Ik voelde me tamelijk 'overdressed.'
------
Dit had niets meer van doen met multi-culti. Dit was Paramaribo of Willemstad aan de Maas.
Een vreemd straatbeeld in Rotterdam. Op zaterdagmiddag: gesloten winkels, overvolle afgeschermde (autochtone) terrassen, één miljoen mensen op straat, drankvergunning, geen blauw maar burgersurveillance en minimaal één Mexicaanse griepdrager.
------
Wie en wat ik en passant tegenkwam is HIER te zien. U mag ongegeneerd uw cursor op de geportretteerde dame zetten om haar ogen wat beter te bekijken.

Kleine tieten, grote tieten, dikke billen, kleine billen, mooie mensen, lelijke mensen, geile mensen, frigide mensen, homo's, hetero's, dansers, scootmobielers, gevelplassers, blowers, spuiters, drankorgels, hangouderen, hangjongeren, arrestanten, zakkenrollers, vrolijkerds, sacherijnen, lege flessen, kapotte flessen, rotzooitrappers, gebruikte kapotjes, ongebruikte kapotjes, definieerbare luchtjes, ondefinieerbare luchtjes, grote plasjes, kleine plasjes, grote wasjes, kleine wasjes.
Vannacht is de stad van de Roteb.

2 opmerkingen:

sooji zei

superb..

Ellen ten Bruggencate zei

Thanks. Photographs speak for themselves.