12 juli, 2009

A tee'd baw

= A success from the start.

Wat vervelend nou. Ik heb niets te melden.
Alleen dan dat het fijn is. Over het weer hoor je mij niet klagen. Dan moet je niet naar Schotland gaan.

Over deze B&B alleen maar lof en blijheid. Ik zal nog wat foto's maken.
Linda en Sylvio Galli (heeft ook een Italiaanse ijssalon) runnen hun supercomfortabele B&B op een professionele manier. Het ziet er allemaal smaakvol en brandschoon uit. 's Avonds geven wij op wat we voor ontbijt willen.

De tafel ziet er prachtig gedekt uit met echte (Schotse ruit) servetten. De vrolijke Sylvio bedient terwijl Linda de keuken bestiert.
Speciaal voor de British Open (wanneer de restaurants en pubs vol zitten) bieden ze lunchpakketten en een drie gangenmenu aan. Over service gesproken.
Het huis is volgeboekt. Vanmorgen was het erg gezellig in de eetkamer. Geen zin in geklets, ook geen probleem.
Ik ben gelukkig even af van het slechte beeld dat ik van B&B had. Dit doet de slechte ervaringen vergeten.
See ye efter!

Geen opmerkingen: