08 juli, 2009

Man In The Mirror

Veel aandacht heb ik niet aan zijn overlijden besteed, dat deden anderen voor mij.
Ik was ook geen echte fan. Wel had ik mateloos veel bewondering voor Michael Jackson, de entertainer, de vernieuwer.
Bij deze mijn favoriete liedje: een lied met een boodschap.

Ook een lied met een dubbele moraal: had M.J. zelf maar eens wat vaker in the mirror gekeken. Of misschien heeft hij dat juist te vaak gedaan.

Anyway, ik heb vanavond zitten zappen tussen een mooie film en het eerbetoon aan M.J.

Waar het uiteindelijk allemaal om draait is zijn geld. Wie gaat dat krijgen?
Advocaten, maak uw borst maar nat.
Het wachten is op claims, de strijd om kinderen, het bewijzen dat het M.J's kinderen wel waren en nog meer van dat al.

'Dat al' waar ze in de VS zo goed in zijn. De dood van M.J. legt de familie geen windeieren. Het schijnt dat Neverland nu al schuldenvrij is.

De exploitatie van Michael vanaf zijn tiende jaar was weerzinwekkend. Ik vrees voor eenzelfde lot van 'zijn' drie kinderen.

Michaels leven was fake en daar was dit afscheid een mooie afspiegeling van.

Een show over Michael Jackson zonder Michael Jackson is bij voorbaat BAD.

Geen opmerkingen: