13 juli, 2009

Webstek


Er was een been geamputeerd vanwege slechte bloedvaten. Zodra ik dat nieuws hoorde heb ik hem nog een e-mailtje gestuurd waarin ik de hoop uitsprak dat hij spoedig weer in de tuin een joint kon roken. Helaas is het daar nooit meer van gekomen.
-------
Simon Vinkenoog (81) overleed na een hersenbloeding.
-------
Ik kan niet veel over hem schrijven. Ik weet niet eens meer of hij op mijn eindexamenlijst Nederlands stond.
Maar hij bracht mij wel altijd aan het lachen met zijn markante uitspraken en controversiële gedrag. Simon Vinkenoog wist wat 'genieten van het leven' inhield.
-------
Vooral zijn website bezocht/bezoek ik regelmatig. Ik hoop dat Edith Ringnalda (zijn 55-jarige vrouw) die voortzet met mooie herinneringen.
Het is een persoonlijke website en daarom erg leuk om te lezen.
-------
De hemel is een groot papaverveld.

Geen opmerkingen: