13 juli, 2009

Ill comes upo waur's back.

= it never rains, it pours.

Dat was het geval in het door P. uitgezochte gebied. Vandaag moest de reis richting Loch Lomond gaan. Onderweg zouden we een National Trust huis bezoeken.

Enfin, het lukte maar niet in mooi gebied te komen. Rond Glasgow is het om depressief van te worden. Eenmaal aangekomen bij het huis: Gesloten tot 14.30 uur.
Het was 12.30 uur.
Direct terug naar Ayr, want ik voelde me inmiddels hondsberoerd.

Gisteravond nam ik als dessert rubarb pie. Ik ben dol op rabarber, maar deze was ongezoet.
De - door mij toegevoegde - suiker veranderde niets aan de destructieve werking van de rabarber.

Gevolg: de halve nacht rechtop in bed gezeten. Het maagzuur wist zich met golven door het scheurtje in mijn middenrif te persen.

Vandaag maak ik fysiek een slechte dag door, wat ook meteen zijn uitwerking op mijn humeur heeft. Na drie uur slaap voel ik mij iets beter.

BEKIJKSELS (bijgewerkt en met onderschrift)

Cheery-bye the nou

Geen opmerkingen: