20 augustus, 2009

Amesz

Eindelijk is de vernieuwde website van boekhandel Amesz klaar en prijkt mijn eigen naam in grote letters op de openingspagina.
-------
<=== Ook op meerdere verkoopsites is "Weg van mijn moeder" te vinden. Links een kleine greep.


Er staat een doos versgeperste boeken bij mijn uitgever Aspekt klaar voor transport naar Amesz.

Op 12 september hoop ik er veel te signeren. Manlief verraste mij met een prachtige pen.

Mijn vader zou zeggen: "Ellen, het materiaal is okee."

"Ja pap, nu de inspiratie nog."

3 opmerkingen:

annie.s zei

Dag Ellen,

Net viel door de brievenbus een dik pak binnen: JOUW BOEK. Mijn blik op de voorkaft van je boek, de tekst op de achterkant, het raakte en ontroerde mij meteen. Ik ga rustig de tijd nemen om jouw boek te lezen, want het belooft een indringende (autobiografische)roman te zijn.

Dat maar veel mensen je boek zullen gaan kopen, want het is uniek in haar soort en daarom al van veel (ook maatschappelijke) betekenis.

Ik wens je een mooie signeerdag toe en vooral veel genieten.

Anoniem zei

Al 1 inschrijving op 2 boeken genoteerd, wij houden natuurlijk geheim voor wie, maar de kop is er af zullen we maar zeggen.

Groet, Marga (Amesz)

Ellen ten Bruggencate zei

@Annie - jij boft, want officieel is de releasedatum 12 september. Maar het is je van harte gegund. Jij was één v.d. eerste geïnteresseerden. Ik hoop dat je het mooi vindt.
Dank!!

@Marga: je stelt mijn nieuwsgierigheid wel heel erg op de proef. Wie,wie,wie??