16 augustus, 2009

Pays d'Auge

*****************************************
Het was geen goede start gisterochtend.

Ten eerste had ik vanwege de warmte geen oog dichtgedaan, tot een uur of vijf. Rond half twaalf waagde P. mij toch wakker te maken.

Een koffie bij de hiernaast gelegen Tabac moest wij weer op de benen helpen. We liepen langs het hotel toen ik een brandende peuk op mijn kop kreeg. De onverlaat dook snel weg en sloot het raam.

Na de koffie zijn we gaan toeren door de Calvados. Eind van de middag maakten we de onvergeeflijke fout door naar Deauville te willen. Dom, omdat we wisten dat we niet richting strand moesten gaan.
Onze straf: één uur (in de) file. Dat komt de stemming (zelfs in een cabriolet) niet ten goede.

Bekaf en geen zin in uit eten kwamen we om acht uur bij het hotel aan. Dan doet een lange warme douche wonderen.

Vervolgens hebben wij genoten van een heerlijk drie-gangenmenu (19,-) met wijn en Calvados na.

Nu heb ik geen tijd om foto's te uploaden.
De ronkende motor van Snoepy draait ongeduldig.

Geen opmerkingen: