14 augustus, 2009

Si - Chi


Een bloeddorstig insekt heeft mijn rechtervoet zes keer te pakken gehad. Door de allergische reactie (zit in de genen) kon ik geen schoenen meer aan en heb twee slapeloze nachten gehad.

Om vier uur 's ochtend zat ik in een bad met ijsklontjes om de onverdragelijke pijn en jeuk te bestrijden. Zelfs de agressieve, voorgeschreven zalf werkte niet optimaal.

Toen kreeg ik deze tip van mijn vriendin M. "Probeer Chi."
Ik ben naar de Tuinen gegaan - de mooiste homeopatische winkel van 010 - waar wel honderd verschillende Chi-extracten stonden. Een wand vol Chi, zal ik maar zeggen.

De voorlichting was uitmuntend. Ik ben voor de balsem gegaan omdat die multifunctioneel is.

Ik ben een praktisch ingesteld mens, dus...............

Wat heerlijk, ik voelde direct de verzachting van het fysieke leed. Ik heb heerlijk geslapen.
Nadeel: het ruikt niet echt aangenaam, maar daar wen je aan.

Wat? Chi.

Waar? De Tuinen.

2 opmerkingen:

Elssie zei

Gewoon wat druppels lavendelolie in je tube druppen gat wat groter rietej of andere creatieve invallen.
De muggen houden niet van lavendel en is nog rustgevend. Mooie dromen.

Ellen ten Bruggencate zei

Els, dit advies heb je eerder gegeven. Helaas heb ik niet altijd lavendel bij me en Chi is een middel voor als het kwaad is geschied.