27 augustus, 2009

Groot onderhoud

.................................................is er vandaag aan mijn hoofd gepleegd.

Mijn knappe, jonge, creatieve, frivole kapper, nee sorry topstylist en bedrijfsleider Dennis de Haan van Rob Peetom (Meent) heeft er weer eens behoorlijk het mes in gezet.
Hij is lekker aan het snoeien geweest.

Dennis is de beste kapper, nee sorry hairstylist, die ik ooit heb gehad. Een Kunstenaar met schaar en mes. Eindelijk eens geen kapper, nee sorry topstylist, die vraagt "wat mot er gebeuruh?"

Dennis heeft maar één doel: zijn klanten mooi maken. De Rob Peetoom groep gaat uit van de klant, niet het modebeeld. Je gaat dus niet met een standaardkapsel naar huis. Okee, daar betaal je ook geen standaardprijs voor.

Gelukkig kan ik gemiddeld zo'n twee maanden wegblijven, dus dat compenseert de kosten aanzienlijk. Voor een gratis servicebeurt (pony en achterkant bijknippen) kun je zo binnenstappen.
----------
Vandaag heb ik interview één "voor"gelezen. Mijn vrees werd bewaarheid, er moest het nodige gecorrigeerd worden. Ik weet niet of de journalist daar blij mee was. Maar het gaat om mijn boek dat goed uit de verf moet komen.
----------
Morgenmiddag staat interview twee op het programma. Zien hoe ik dat ervan afbreng.

Aan mijn haar, nee sorry coiffure zal het in ieder geval niet liggen.

6 opmerkingen:

Emmy van Swaaij zei

Hallo Ellen! Je ziet er prachtig uit! Fijn is dat he, wanneer een kapper echt goed werk verricht en je niet met een "kater"naar huis gaat. Ikzelf ben zeer tevreden over het kleine kapperszaak met persoonlijke aanpak in Arnhem (Ria Drent) en zal er waarschijnlijk naar toe blijven gaan ook als we naar Elst verhuist zijn. De gezusters van Swaaij smeden plannen om in September bij je boekpresentatie te zijn! Dus zeer waarschijnlijk zal ik je nieuwe kapsel daar in het "echt"zien :-)

Ellen ten Bruggencate zei

@Emmy, het zit al niet meer zo mooi als gisteren.

Je opgeven voor de presentatie is wel noodzakelijk. Dat kan via de <==site van boekhandel Amesz. Dan kun je boek(en) reserveren. Er worden nogal wat mensen verwacht.

Emmy van Swaaij zei

Ik heb zowel voor het boek als voor het aanwezig zijn gereserveerd :-)
hoop dat dit gelukt is online bij Amesz!

Bedankt, ik kijk er naar uit!

Groetjes!

Ellen ten Bruggencate zei

Heel goed, Emmy. Als je dat per e-mail hebt gedaan, komt het vast goed.

In dit soort gevallen vraag ik om een leesbevestiging.
Eigenlijk doe ik dat op het ogenblik met al mijn zakelijke mails. Zie je de twaalfde!

Emmy van Swaaij zei

hoi Ellen,
Ik kreeg een foutmelding, dus ga ze toch maar even bellen. Ik heb het nu drie keer geprobeerd maar de foutmelding blijft....

Groetjes!
Emmy

Ellen ten Bruggencate zei

Ze ondervinden veel problemen met de webite.

E-mailadres:
j.amesz@kpn-officedsl.nl