03 augustus, 2009

Ellebelletjes

De badpakaffaire heeft niet veel om 't lijf.
-----
Ferdi E. is dood en prompt komen de Ferdi E. grappen los. Er zijn direct speciale sites geopend.
Op één natuurlijk: wie een kuil graaft...................
-----
Van heinde en verre beginnen mensen zich aan te melden voor de presentatie van Weg van mijn moeder op 12 september bij Amesz.
Dierbare, zeer betrokken vrienden (uit mijn moeders verzetstijd) komen het hele weekend naar Rotterdam.
-----
En zo kom ik erachter dat het Hiltonhotel met diepteprijzen stunt. €60,- voor een kamer met ontbijt. Lijkt mij geen slechte deal.
-----
Zomergasten wordt op vele fora besproken. De meningen zijn verdeeld.
Dat kan en mag in dit land gelukkig nog.
-----
Alle ramen staan open. Er komt zo nu en dan een zweem sigarettenrook binnen.
De boven - of benedenburen. Hoe dan ook, het is verleidelijk.
Nog steeds.
-----
Vanmiddag heb ik met manlief boodschappen gedaan bij Lidl. Hij schatte €66,- Ik rekende €34,65 af.
-----
Vanavond bij On air hoorde ik een discussie over de Gay Pride.
Lesbiesjennes hebbu net soveel rech als ons.
-----
Trouwens, wij haalden met het Zomercarnaval een miljoen mensen naar Rotterdam. De Gay Pride bracht slechts 500.000 mensen op de been.
-----
Het gedoe om Berlusconi's seksleven begint mij danig te irriteren. Ook kwaliteitskrant NRC Next doet eraan mee. Een hoer uit Bari - op bezoek in Parijs - staat op de voorpagina's van de grote kranten.

Ik ben jaloers. Ik wil mijn boek op de voorpagina's!

Maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen.

Geen opmerkingen: