02 augustus, 2009

El's corner 6

********************************
Als ik dit schrijf scoort Heracles 1 - 0 tegen landskampioen AZ. Gisteravond speelden Heerenveen en Roda JC gelijk.

Iedereen wordt daar dan even hyper van, maar aan het begin van het voetbalseizoen staat er altijd een club van geen betekenis aan kop. Dus maak ik mij daar niet zo druk om.
Wel kost het mijn Dreamteam punten.

Ja, ik doe weer mee. Mijn team heeft de begrijpelijke naam Kameraden gekregen. Zo heet de subleague ook waar zich tot nu toe geen andere clubs bij hebben aangesloten.
Een Amsterdamse leukerd probeerde het, gewoon om te jennen. Is niet gelukt.
Ik was wel op de laatste nipper. Het voetbalseizoen leefde totaal nog niet bij mij.

Evenals vorig jaar heb ik voor de 4-3-3 opstelling gekozen:

Keeper: Veldhuizen(Vitesse)

Achter: Vlaar (Feijenoord) - Kromkamp (PSV) - Mulder (RKC) - Lachman (Groningen_

Midden: Rutjes (Sparta) - Brama (Twente) - Roorda (Heerenveen)

Voor: Suárez (Ajax) - Lens (AZ) - Demouge (Willem II)

Bij het Dreamteam maakt links, rechts of midden niet uit.

Uiteindelijk gaat het mij natuurlijk om:

Geen opmerkingen: