29 augustus, 2009

Dynastie

Aan het overlijden van Edward - Ted - Kennedy heb ik geen aandacht besteed. Gewoon vergeten.

De Kennedy's hebben mij altijd geïntrigeerd. Ik spaarde in mijn jeugd zelfs foto's van ze.

In zo'n grote familie is het bijna onvermijdelijk dat er wel eens iets gebeurt.
-----
De mooie jongen Ted, het kleine broertje van…………..
Ik denk dat hij daar lang onder geleden heeft. Hij was niet de slimste van het stel, maar werd gepusht door zijn machtslustige vader.
Brokkenpiloot Ted was vaak in het nieuws vanwege zijn onfortuinlijk aflopende escapades. Pas in de jaren negentig werd hij als politicus serieus genomen, het kleine broertje van…....

Hij werd na de dood van Bobby de nestor van de familie, het hoofd van een dynastie. Er zijn nu nog zussen over, en natuurlijk de kinderen.

Er volgt vandaag ongetwijfeld een grote familiereünie op de begrafenis.
Zo gaat dat meestal bij begrafenissen.
-----
In het geval van de Kennedy's kunnen ze Carnegie Hall wel afhuren.

Geen opmerkingen: