04 oktober, 2009

Don't cry for me

************************************
Argentinië is de laatste tijd veel in het nieuws. Het heeft dan bijna altijd met de jaren zeventig dictatuur te maken.

Protestzangeres Mercedes Sosa, bekend als "the voice of Latin America" is vandaag op 74-jarige leeftijd overleden.
Zou dat prinses Maxima iets doen, vraag ik mij dan af.

Vorige maand werd Julio Poch in Spanje opgepakt. De loslippige Transavia-piloot had er tegen collega's geen geheim van gemaakt dodenvluchten te hebben uitgevoerd tijdens de militaire dictatuur in Argentinië.
Zou dat prinses Maxima iets doen, vroeg ik mij toen af.

Prinses Maxima is niet loslippig.
Dat hoeft ook niet. Wij weten meer dan genoeg over haar vader.

Julio Proch voerde gruwelijke opdrachten van hogerhand uit en wordt daar nu terecht voor gestraft.

"Hogerhand" kan en mag vrijuit ons land in en uit.

Lang leve ons koningshuis!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Julio P., misschien al veroordeeld voor het recht gesproken heeft.

Mischien is hij wel een nieuwe Demjanjuk.

Misschien wonen er wel meer P.'s met vliegervaring.