30 oktober, 2009

El's corner 8

**************************
Mijn Dreamteam (Het Parool), het was me helemaal ontschoten. Door een nipte zege van Ajax op Dordrecht (in de verlenging) dacht ik ineens aan voetballen.

Jemig, zou er nog wel iemand van mijn elftal in het echt gespeeld hebben. Ik had minstens vier weken niet op de site gekeken.

Zojuist viel ik bijna van verbazing van mijn stoel. Mijn elftal had dit weekend maar liefst vierenvijftig = 54 punten bij elkaar gespeeld. Deze topscore kan ik inlijsten en mijn zege vier ik nu uitbundig met een jong borreltje naast mijn Cola Zero.

Alle - door mij opgestelde - spelers stonden in de basis. Ik werd niet bestraft met gele of rode kaarten. Een unicum.

Even wat statistieken.

Aantal deelnemers aan de Dreamteam(Coach van het jaar)competitie: 8692
Mijn positie in deze ronde met 54 punten: 216
Mijn positie in het algemeen klassement met 355 punten: 1185

Dat is goed voor het linker rijtje.

1 opmerking:

Jowi zei

Ik moest vooral glimlachen om dat jonge kleine borreltje naast zijn stoere c. Zero. Mooi beeld.